Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Crono | użytkownik

imię i nazwiskoŁukasz adresKatowice/ Siemianowice/Ruda Śląska zarejestrowany19.01.2005 @19:23:35 ostatnio na stronie09.10.2015 @15:55:12





kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu1466937
digarty39 komentarze1617 posty na forum100

komputer / sprzęt
F4, D300, i inne duperele, szkło.

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~AdrianaSzopinska    18.01.2008 @19:32:44
^LdzW    07.01.2008 @21:08:20
Szykujemy się do następnej imprezy Digart w Częstochowie,która odbędzie sie w marcu 2008r. Będzie to kolejny zlot & maraton artystyczny i nie tylko. Tu znajdziesz więcej informacji -> http://www.digart.pl/forum/temat/488808/_Czestochowa__TRZECI_ZLOT__-_MARATON_ARTYSTYCZNY_-_KONCERT.html

fakt Częstochowa to nie Twoje miasto,ale możesz przyjechać i bawić się razem z nami.
w planie mamy slideshow, koncert i niespodziankę.
naprawdę warto przyjechać i czuć sie jak u siebie w domu.
To już trzecia taka impreza więc warto się pojawić i dobrze się bawić.
Mnie dystans nie odpycha wręcz przeciwnie przyjadę z miłą chęcią,bo warto jest poznać tak wspaniałych ludzi.
Dołącz do nas i daj sie poznać.



Serdecznie zapraszamy
Organizatorzy.
~avebona    03.12.2007 @19:13:03
Fajna galeria. Pozdro:D
_______
szukajcie a znajdziecie
~bartekp    14.11.2007 @21:09:06
dzięki łukasz
~szopcia    08.11.2007 @20:31:35
Z tym emo (http://www.digart.pl/praca/1170856/A_letter.html) to ładnie pojechałeś... o Ty, Ty!
Za całą resztę serdecznie dziękuję, jednocześnie życząc miłego wieczoru.
~bartekp    08.11.2007 @19:48:17
każdy interpretuje inaczej ... Ty robisz to zajebiście :D
dzięki
~yamachan    07.11.2007 @09:39:42
dzięi bracie
[pozdrawiam]
~marti4e    31.10.2007 @22:39:42
jestem pod wrazeniem! zdjecia sa naprawde fantastyczne, az sie milo przeglada
PS poniedzialkowa klientka
~adrenka    25.10.2007 @15:10:19
Rano zaczęłam oglądać Twoje zdjęcia i niestety przerwałam, bo czas mnie naglił. Teraz zauważyłam Twoje odwiedziny u mnie. Miło mi
_______
Życie to nie bajka. To taka mała wojna, wielka przepychanka...
!jargach    25.10.2007 @10:30:42
true blue
~Rafson    25.10.2007 @09:56:36
ocenie całokształt zajebiste zdjęcia jak dla mnie fajne kadry i od zajebania w i nich prawdy na prawdę spoko!!!

a dobra rada zbastuj trochę z aplikacjami bo szkoda życia hehe

a gra życie zajebista polecam wszystkim tym co za czeli w nią grać chodź ja na razie przegrywam to gram dalej

ELO!!!
~bartekp    23.10.2007 @19:06:30
daaaaaawno Cię nie było :D
~CANDIDA    23.10.2007 @15:10:46
Nieeeeeeeeeeeeeeeee.... To ja dziękuję...
_______
~CANDIDA    23.10.2007 @14:59:06
Podglądnę Pana... Proszę pana...:-d
Cudownie tu...
_______
~elfakir    23.10.2007 @14:11:10
dzieki!
-Vanilia    23.10.2007 @13:47:16
dziekuje
~pieron    23.10.2007 @13:25:50
dzięki za pozytywny najazd
pozdrawiam
+SylwiaNowicka    23.10.2007 @11:02:58
Dziekuje
~rogal24    23.09.2007 @12:53:00
odczucia odczucia odczucia lęki fobie. patologia. masz racje nie ma sensu sie spierać i walczyć na argumenty. ja tylko piesze coś w imieniu którzy nie maja głosu. pozdro. i dzięki za inne choć wydaje mi sie nie do końca różne spojrzenie.
~rogal24    23.09.2007 @12:42:24
gwałt to nie powód do morderstwa. dlaczego wykonywać kare śmierci na kimś niewinnym. czy te dzieci komuś zrobiły coś złego?? nawet seryjni mordercy dostają szanse by sie zmienić.
~pokolenieszczurow    22.09.2007 @11:37:54
a czy napisałam ze to jest mój pupil czy coś w tym stylu. Stwierdziłam że ta fotka jest niezła. w dobrym momencie ujęłam tego kotka. A nie reklamuję mojej zywej maskotki ;p

dziękuję :D
_______
Zostań wtedy sam! Milcz i słuchaj- co przynosi cisza.
~Olszewski    07.09.2007 @07:59:29
Są tacy którzy się rzucili.
_______
Nie mścij się, nic to nie da, a narobisz sobie problemów.
~bartekp    04.07.2007 @15:15:22
dzięki stary
^chillinqua    04.07.2007 @11:44:08
dziekuje
_______
A person shows what he is by what he does with what he has
~TH3RION    02.07.2007 @23:30:22
Dzięki...
_______
This deathbed is my home.
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 14 Następna strona
rozwój użytkownika (satysfakcja)




© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt